Alex
Opętany
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:34, 18 Mar 2007 Temat postu: Górskie Klany |
|
Górskie Klany - to rasa górskich olbrzymów i krasnoludów. jak dla mnie to nie mają oni specjalnych zalet. Rozwój wojowników ma duży wybór i aż cztery zakończenia. Zaczynając od Wojownika możemy dojść do: Króla Krasnoludów, posiadającego pancerz, ale małą (bo tylko 10 pkt.) inicjatywę, Mistrza Runów oddawającego dwa uderzenia, Górala atakującego wszystkie jednostki, oraz Wilczego Władcę, też atakującego wszystkie jednostki, ale słabiej niż Góral lecz posiada on też zdolność samo przemiany w Ducha Fenrira. U strzelców rozwój jest prosty - z Miotacza Toporów, poprzez kusznika wybieramy Strażnika Kuźni atakującego jedną lub Miotacza Płomieni atakującego wszystkie jednostki. Wsparcie zajmuje dwa miejsca i ma też dwa tryby rozwoju. Od Górskiego Olbrzyma awansujemy poprzez burzowego olbrzyma do Starszego atakującego wszystkie jednostki lub przez Lodowego Olbrzyma do Syna Ymira atakującego jedną jednostkę siłą 150 oraz odmrożeniem. Magowie to jednostki wzmacniające. Zaczynając od Nowicjusza wzmacniającego obrażenia zadawane przez daną jednostkę o 25%, kończymy na arcydruidce, która je wzmacnia aż o 100%, lub na alchemiku, który dodaje ruch danej jednostce. Yeti - jednostka dodatkowa zajmuje dwa miejsca i atakuje wszystkie jednostki przeciwnika. Ogólnie Górskie Klany to rasa, której jednostki są silne i wytrzymałe, ale mają bardzo małą inicjatywę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|