Forum Disciples 2 Bunt Elfˇw Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

mi sie zdaje ze ma naturalne, taki wlasnie sukienki z dekol

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Disciples 2 Bunt Elfˇw Strona G│ˇwna -> Generalnie o D2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla
Syn Ymira



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 18:20, 09 Kwi 2014 Temat postu: mi sie zdaje ze ma naturalne, taki wlasnie sukienki z dekol

przeciez tutejsi eksperci i znawcy tematu, w szczegolnosci panowie, nie moga sie mylic.
[link widoczny dla zalogowanych]
u g├│ry jaskrany z├│┼éty kolor przypominaj─ůcy flamaster/podkreslacz;] po srodku w miare dobrze ALE u do┼éy rudy pozostal... No nie wiem, bo do og├│lnego wygl─ůdu dochodz─ů pozosta┼ée proporcje, jak biodra i biust.Tylko dlaczego szczekasz na 56 cm?
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam jakie niestety male jest piekne kiedys mialam z tym problem jako nastlatka jakies smieszne buty na koturnie itp wygladalam jak oszolom i co dziwne nigdy nie mialam niskiego faceta zawsze sami wysocy nikomu to nie przeszkadzalo i ja w koncu zaczelam dostrzegac zalety moj maz moze nosic mnie na rekach i jest z tego powodu zachwycony zawsze trzeba doszukiwac sie samych pozytywow smieje sie, ze jak schudne to bedzie musiall mnie szukac w lozku, ale ja odpieram argument, ze poznalismy sie jak wazylam niecale 50kg i problemu nie bylo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj mari-ola w moim przypadku mam usuni─Öte dwa p┼éaty, po operacji czu┼éam si─Ö ┼Ťwietnie(teraz te┼╝).Przyjmuj─Ö letrox 100 ,a Tobie radzi┼éabym p├│j┼Ť─ç do lekarza endo .By─ç mo┼╝e masz nieodpowiedni─ů dawk─Ö leku lub lekarz zmieni┼éby na inny lek.Pami─Ötaj ka┼╝dy organizm reaguje inaczej i na leki i na dawki.Tak┼╝e nie sugeruj si─Ö naszymi wypowiedziami tylko id┼╝ do lekarza musisz sama o siebie zadba─ç .Nie zwlekaj bo to przecie┼╝ s─ů hormony.Po operacji do endokrynologa dostaniesz si─Ö bez zapisywania i bez kolejki.┼╗ycz─Ö Ci szybkiego powrotu do zdr├│wka .Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Gratuluje refleksu.
I jak Ci sie ogolnie wiedzie? Tylko, ze nie wiem, jak to jest z kasa chorych. [23.02.2013] 09:34 Troch─Ö si─Ö zmartwi┼éam bo w┼éa┼Ťnie na takie liczy┼éam, nie chcia┼éam dzioba kaczki bo to wygl─ůda okropnie, ale w miar─Ö du┼╝e tak. chudn─ů tylko pomara┼äczowe nicki [link widoczny dla zalogowanych]
Gin zawsze zalecal mi kuracje przez 2 miesiace i wtedy cykle wraca┼éy do normy jak w zegarku, a tak to miesiaczka co 37, 40 i 43 dni. Do tego jak m├│wi─Ö, ┼╝e zapuszczam i nie cch─Ö za du┼╝o obcina─ç - to ona mnie S┼üUCHA! Dzi─Ökuje Ci za rade .. Sikam moze troche wiecej bo i wiecej pije ciagle mam pragnienie. Moje drogie, powiksza┼é kto┼Ť usta u Wandy Koziarskiej ( Warszawa) czyta┼éam opinie dziewczyny ktora korzysta┼éa z jej us┼éug i mia┼éa zgrubia┼éa tward─ů warge :/ Czy wszystko ju┼╝ ok ? Don't hang around and let your problems surround you no to ju┼╝ mi l┼╝ej dzi─Öki ┼Ťliczne zaraz sobie zrobie w piekarniku w ┼éupienie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczytał że objawia się SUCHOŚCIĄ W GARDLE i PRZYSPIESZONYM BICIEM SERCA więc od razu PANIKA NA MAXA więc trzeba odstawić LEK- ale tak po porstu działa składnik j
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiki27 mmo┼╝esz napisa─ç po jakim czasie od z┼éo┼╝enia papier├│w zostali wezwani ┼Ťwiadkowie?
Waga czasem d ł u g o stoi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Izabelle25 - ja wprawdzie nie F tylko D, ale i tak kupienie dobrego stanowi problem...

A przede wszystkim prolaktyna jest w normie, nie skacze jak po bromku.
[link widoczny dla zalogowanych]
i dluzej ja utrzymac.Przy okaji maly szczegol :
zbrzydła trochę
Na sam ┼Ťrodek do pieroga w┼éo┼╝y─ç pokrojon─ů w kostk─Ö fet─Ö (zwykle 1 kostka ok.
Przepraszam ┼╝e tak si─Ö rozpisa┼éam ale czasami musze si─Ö komu┼Ť wygada─ç .Boj─Ö si─Ö tego ┼╝e on b─Ödzie k┼éama┼é,zreszt─ů kiedy┼Ť powiedzia┼é ┼╝e je┼Ťli nie dam mu tyle i tyle to powie ┼╝e kocha┼é si─Ö zemn─ů 4 razy dziennie .Straszne jest to ┼╝e czasami okazuje si─Ö ┼╝e cz┼éowiek kt├│rego zna┼éo si─Ö od podszewki okazuje si─Ö jednak kim┼Ť zupe┼énie innym .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szukalm jakiegos lepszego testu ale wszystkie sa od 4 dni przed okresem a ze miesiaczkuje niezbyt regularnie to jeszcze musze poczekac pare dni. [link widoczny dla zalogowanych] Fajne jest to, ┼╝e obcinaj─ů na sucho i ┼╝e fryzjer wiedzia┼é, o co mi chodzi.
wiekszosc ludzi ktorzy wyjechali jest szczesliwa Zdzia┼éa┼éa cuda! gwiazdy powiekszaja sobie usta i maja efekt cudowny? B├│l by┼é OKROPNY, bra┼éam no-sp─Ö. Stokrotka, nie┼║le z tym ogonem moje na razie opanowa┼éy ludzkie cz─Ö┼Ťci cia┼éa, tylko czasem myl─ů ┼éokcie z ramionami i d┼éoniami oczywi┼Ťcie tylko pokazuj─ů, bo gadaj─ů po swojemu , czyli plecy to ple, oczy to czy, itp. [link widoczny dla zalogowanych]
ale nie moge przeciez pokazac tego rodzicom bo beda sie martwic o mnie jeszcze bardziej Hej,Agamadrid, jeste┼Ť tu jeszcze? Ilo┼Ť─ç zatem skutk├│w ubocznych kt├│re mo┼╝na zauwa┼╝y─ç przy LIDZIE jest taka sama jak przy innych preparatach czy dietach. b─Öd─Ö trzyma─ç kciuki! ja tez sie ich boje !!!! Byli u mnie goscie a ja mialam umowiona wizyte u gina .Myslalam ze wczesniej wyjda ,ale sie zasiedzieli.Wiec ja zeby zdazyc szybko ,nogi golic i pazury u nog pomalowac Debilka bylam.Bo baba w belkiem jak wieloryb a sie aligancyji zachcialo. Spowolnialo to bardzo krew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena:
[link widoczny dla zalogowanych]

nie lape was wszystkich jestescie sipy!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kt├│ra┼Ť z Was poszukuje p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zycze milego wychodzenia
Niestety, niektorym wciecie w talii zanika.
Ekchem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czasem i taki i taki pasuje [link widoczny dla zalogowanych] Im kto┼Ť mniej umie angielskie tym bardziej jest pewny siebie.
[link widoczny dla zalogowanych] Jedno jest pewne: Zdecydowanie mnie zmartwi┼éy te liczne wypowiedzi na temat trudno┼Ťci z wk┼éadaniem. Gdzie┼Ť czyta┼éam, ┼╝e w niekt├│rych kulturach to jest uwa┼╝ane, za najwi─Öksze obrzydliwstwo Zostawiam topik w dobrych r─Ökach- mam nadziej─Ö,ze nie padnie przez te 2 tygodnie [link widoczny dla zalogowanych]
Borsuczej grtulacje Chcialaby┼Ť tak po 2ce wygl─ůda─ç albo i po jednym Gotowane lub pieczone produkty bogatobia┼ékowe, kt├│re mog─ů by─ç spo┼╝ywane bez ogranicze┼ä, Tutaj zn├│w polecam wizyt─Ö u fryzjera, kt├│ry doradzi jak─ů szamponetk─Ö wybra─ç. nr tel. Jednak bierze je dopiero 3 miesi─ůce i trudno wystawi─ç subiektywn─ů ocen─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
m├│j Misiek ju┼╝ po jednym zasypia, a cz─Östo nawet jednego nie wywo┼éa, bo przedwcze┼Ťnie ejakuluje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bloomku,w ucho such─ů watk─Ö i tak chod┼╝ ,jak nie przejdzie do laryngologa
[link widoczny dla zalogowanych]
Robi─Ö regularnie badania i wszystko ok . Pozdrawiam i milego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyluzuj. [link widoczny dla zalogowanych] Nie b─Öd─Ö si─Ö tu rozpisywa─ç, jak kto┼Ť chce si─Ö dowiedzie─ç dok┼éadniej, to moje gg jest w stopce
Domowych sernik├│w, makowc├│w i tort├│w zjad┼éem jednak w okresie dojrzewania za du┼╝o i to m┼Ťci si─Ö do dzisiaj. no i tu mam pytanie 3 dni po kuracji wsp├│┼é┼╝y┼éam. Zreszta co ma do rzeczy silna wola? tych kt├│re nie ─çwiczy┼éy dot─ůd. Wp┼éa─ç 5 z┼é na konto nr 1. [link widoczny dla zalogowanych]
Poniewa┼╝ w salonie by┼éo bardzo zimno i z tego powodu wsp├│┼éczuj─Ö osob─ů kt├│re tam pracuj─ů. Buziaczki i nie dajcie si─Ö nowym mamom i ich pouczeniom! W przewlek┼éych zapaleniach w─ůtroby podwy┼╝szona wyj┼Ťciowo aktywno┼Ť─ç transaminaz oraz autoprzeciwcia┼é ulega obni┼╝eniu. Hihi, chyba odnalaz┼éam z┼éoty ┼Ťrodek dla siebie - po takich ─çwiczeniach naprawde czuj─Ö si─Ö suuuper i wszystkie g┼éupie mysli po prostu si─Ö mnie nie trzymaj─ů Zn├│w musz─Ö si─Ö do niego uda─ç, bo pojawi┼éy si─Ö nocne dr─Ötwienia ko┼äczyn. czy ta fryzjerka z q10 p asia to ta z bytomia z absoluta, bo ja szukam jest superrrrr.wie ktos czy to ta sama fryzjerka!!!!!! zalezy od GUSTU, ale tez i od tego jaki ktos ma standard urody.
Wiecie kiedy nast─ůpi┼é moment zwrotny w moim przypadku?
[link widoczny dla zalogowanych]
ROBIONEGO ,W lutym.Jak narazie jestem zadowolona ,oczywiscie na czubku jest jeszcze spuchniety ale juz i tak jestem pikna ...Nos sbutelnieje rok ,Wiec poczekam ,pozdrawiam pieknego doc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Disciples 2 Bunt Elfˇw Strona G│ˇwna -> Generalnie o D2 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin